239

April 3rd, 2014, 10:19 am

Average Rating: 4.00
Kick some serious ass
Author's Comments:

Reply Crimson Chains, April 3rd, 2014, 10:22 am

Kuragi has introduced himself!! >:3
Seems that they want to fight him!! :O

Reply Advertisement, October 24th, 2017, 4:14 am

Reply Crimson Chains, April 3rd, 2014, 9:40 pm

@Black Cheshire: Apparently they do! :P
They really have a death wish, huh? XD
No chance at all! >:O

I'm sure they will realize their mistake soon enough :U
But even that will be too late!! XP

Reply Crimson Chains, April 3rd, 2014, 9:44 pm

@TajnaLisica: Hahaha, but you know Kuragi XD
He's quite flamboyant at times! :P
Gotta show off a bit! >:3

I'm glad that you like that pose!! :DDD
I was hoping it would look as good on paper as it does in my mind ^^;

Reply Crimson Chains, April 3rd, 2014, 9:45 pm

@grumpybear1997: Lawl, that's quite the title!! XD
Guess that means Kuragi is a sexy badass mofo? :O
I'm very happy to hear it! >u<

Reply Crimson Chains, April 3rd, 2014, 9:46 pm

@WarriorNun: I like the pause XD
Indeed it is! P:<
Kuragi is gonna show these guys who's boss! >:U

User's Comments:

Reply Black Cheshire, April 3rd, 2014, 11:06 am

heh heh >3 Seriously guys? ya really wanna go up against the likes of Kuragi?

heh..okay, enjoy getting your throats or chests sliced opened >:3

Reply TajnaLisica, April 3rd, 2014, 2:10 pm

Kuragi, it's a battle, not a GQ photo shoot!

I do love that sword-over-the-shoulder pose though. Yum! *.*

Reply grumpybear1997, April 3rd, 2014, 4:40 pm

That pose is now officially known as the "sexy badass mofo pose"

Reply WarriorNun, April 3rd, 2014, 9:09 pm

It's a good day to die...hard.

Reply Shivakigirl, April 4th, 2014, 8:49 am

LOL Well at least, he warned them! You can`t say they chickened out ;-D

Post A Comment

Captive Soul