236

March 20th, 2014, 8:12 pm

Average Rating: 4.50
Come to take your head
Author's Comments:

Reply Crimson Chains, March 20th, 2014, 8:15 pm

Kuragi has made his way over!! :O
Seems that he's ready for some action!! >:D
Best bet that he'll accomplish his mission! o3o

Reply Advertisement, October 23rd, 2017, 4:56 am

Reply Crimson Chains, March 20th, 2014, 9:52 pm

@DarkKnight410: He is indeed!! OwO
Ready to kick ass and take names!! >:D
But he really should be careful, yeah!! D:
Pirates are dangerous folk!! >~<

Hahaha, I like all those ideas! XDDD
especially about liking where his head is right now! o3o
Isa's none too pleased about this whole thing, certainly! O_O
Wonder if he's a witty guy =w=

I like how your brain thinks when it's late XD

Reply Crimson Chains, March 20th, 2014, 9:55 pm

@bluswordgrl: Awww, thanks!! >///<
Yeah, I really want to try out new angles and stuff for these pages! :3
Hopefully it will turn out okay...cross your fingers!! ^^;;
Actions scenes will probably still be bumpy but I'm so happy that I seem to be showing improvement!! QAQ
Hahaha, isn't he though? XD
serious Kuragi is sexy Kuragi! >:3

Reply Crimson Chains, March 27th, 2014, 11:14 pm

@WarriorNun: Indeed it is!! >:DDD
Kuragi has quite the flare for the dramatic! P:
Gots his epic entrance X3

Reply Crimson Chains, March 27th, 2014, 11:19 pm

@Shivakigirl: He's always quick to the punch!! O_O
He has plenty of energy!! XP
Isa best be prepared! >:3

Reply Crimson Chains, March 27th, 2014, 11:22 pm

@snow crystal: I'm glad that you liked it! >u<
Indeed, Kuragi is a badass when he needs to be! >:D
Gonna mess some shit up! OAO

Lawl, thank you XD
The sleeves are just so fun to represent motion ^^

User's Comments:

Reply DarkKnight410, March 20th, 2014, 9:05 pm

Ready for Battle Kuragi is the first to board that ship! He seems all too excited for this mission. I wonder what will happen. I hope he doesn't get hurt or anything. That would be bad.

Haha, I like captain Isa. I can only imagine what he is thinking. "Not again" "How dare you board my ship" "This is my boat" "I like my head where it is thank you"

It's like too late at night for me to be doing these things.

Reply bluswordgrl, March 20th, 2014, 9:45 pm

Love it when you play with angles, Crimson! I'm glad to see your actiony stuff is getting better right along with your lovely art.
Kuragi is sooo sexy in that last panel!

Reply WarriorNun, March 21st, 2014, 1:52 am

THIS is how a hero makes an entrance

Reply Shivakigirl, March 21st, 2014, 8:08 am

Wow!! That was a swift move!! Kuragi is in for the kill!!

Reply snow crystal, March 21st, 2014, 1:09 pm

Ahahaha! :D That was seriously one of the best greetings ever ^^ Go for it, Kuragi!!!

... and yay! ... awsome sleeves again :P

Post A Comment

Captive Soul