8

February 28th, 2012, 6:01 pm

Average Rating: 4.00
He won't be "Captain" much longer!
Author's Comments:

Reply Crimson Chains, February 27th, 2012, 11:04 pm

Oh dear...
I don't think Sai made a very good impression on Gen! XD

Reply Advertisement, August 17th, 2017, 6:30 pm

Reply Crimson Chains, February 28th, 2012, 11:16 pm

@Lolychan: It is a bit inevitable, isn't it? :3
But yup, The captain is a jack ass and no one will miss him so why not mutiny? >:D

In this case it might be "curiosity drowned the cat"! XD
But there is a reason for his rummaging! :3

Reply Crimson Chains, February 28th, 2012, 11:18 pm

@MysteriaWolf: O_O
I had no idea there was another line in that saying!!!!
Obvious answers are still answers!! XD

Reply Crimson Chains, February 28th, 2012, 11:19 pm

@KiyaChan: Yup!! >:D
I dunno if I'll actually draw it but there's gonna be mutiny!! :D

Reply Crimson Chains, February 28th, 2012, 11:20 pm

@zoe2080: really?!
Thanks so much!!! :D
I'll try and keep the quality up for all of them!! :DD

Reply Crimson Chains, February 28th, 2012, 11:22 pm

@chubby: yeah it got dropped! D:

Lawl, I don't think he could kill Sai...
but he sure as hell isn't going to be too happy! >_<;

Reply Crimson Chains, July 30th, 2013, 11:47 pm

@Quadrant: Pffft, are we speaking from experience? XD
But yeah, gotta be careful where you dig around!! :O
You could find odd things >_>;

Yeah, best that the cig stays on the floor where the tabacco doesn't get into the lungs :U

User's Comments:

Reply Lolychan, February 28th, 2012, 6:06 pm

I knew it! I had a feeling that Kuragi was going 2 get rid of the captain!

Go for it! Yes, Mutiny!!!

Also the captain is a total douchebag so he has it coming.

It's also inevitable cuz that's really the only way that Sai can stay safely.

And Sai dear... umm what the hell r u doing?? U r going 2 get in trouble 4 being way 2 curious.

After all, curiosity killed the cat!

Reply MysteriaWolf, February 28th, 2012, 6:22 pm

Lawl Lolychan, you say curiousity killled the cat, but do you remember the other line?

Curiousity killed the cat,
Satisfaction brought it back.

Hnn~ So I wonder.. >3 Who will Sai's satisfaction be?~ ( Obvious answer but meh Px xD )

Reply KiyaChan, February 28th, 2012, 6:44 pm

Hn, gonna pull a mutiny nice *grins*

Reply zoe2080, February 28th, 2012, 6:44 pm

Intresting. Just like the rest of your comics.

Reply never3kno, February 28th, 2012, 7:14 pm

@Lolychan: Now, now I'm sure he has a good reason. After all, while curiosity killed the cas as you say,Satisfaction brought it back.

Reply chubby, February 28th, 2012, 7:45 pm

LOL, poor cig! :c

Ohh expressive Dr.Gen let us see what you do, don't kill hiimm. ;3;

Reply Quadrant, July 19th, 2013, 3:21 pm

Kids should know better than to just rummage through stuff... who knows what manner of stuff they might find... some hand drawn Yaoi comic by chance? XD

That cigarette is better off on the floor as well.

Post A Comment

Captive Soul